Cuma, Mart 20

Windows Live Messenger 9.0'daki Yenilikler

Yeni Windows Live Messenger hakkında pek bir şey bilmiyordum.Fakat bir gün Messenger'da yeni sürüm için küçük bir pencere açıldı ve ben de yükledim.Sonra yüklendiğinde bir çok fark gördüm.

Öncelikle giriş paneli.Neredesye tamamen değişmiş.
  • Kullanıcı adı ve şifre kısmının altındaki Çevrimiçi,Meşgul gibi durum seçenekleri değişmiş.Kare,kare yapmışlar.
  • Ayrıca üst kısımda araçlar,yardım gibi seçenekler yok.
  • (Son olarak oturum açılış sırasında aşağıda dönenlerin hızı da artmış :D)

Gelelim oturum açıldıktan sonraya.Burada da bir çok değişiklik var.
  • Öncelikle en üstte kullanıcı resminin bulunduğu alandaki resmi değiştirebiliyosunuz.Kendi içinde resimler olduğu gibi bilgisayarınızdan da ekleyebiliyorsunuz.
  • Bu eklediğiniz resim siz biriyle konuşma açtığınızda on da da görünüyor.
  • Bir de pencerenin altında kullanıcılara ait yazılar geçiyor.


Daha bir çok yenilik var ama ben bu kadarını yazdım.Kısacası ben yeni Windows Live Messenger'ı beğendim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder