Pazar, Temmuz 5

Bilgisayarımı elden geçiriyorum

Son bir kaç gündür bilgisayarımı elden geçiriyorum.Her bilgisayarda olduğu gibi benimki de ilk güne göre çok yavaşladı.Başlat menüsünde tüm programlara geldiğimde bile geç açılıyordu.Belli bir süre buna çözüm yolları aradım.Kaç zamandır internette Ccleaner diye bir program görüyordum.Fakat sistem dosyalarına zarar verdiğini sanıyordum.Ama kullananlardan bilgi alınca böyle bir şeyin olmadığnı öğrendim.Bu nedenle bilgisayarıma kurdum.Gereksiz dosyaları tarattım ve 2 gb ccleaner gereksiz dosya bulundu.Hemen onları temizledim.Daha sonra kayıt defterlerinde bir temizlik yaptım.Bilgisayarda açılışta başlatılanları düzenledim.Gerçi pek fazla bir şey kaldıramadım ama…Daha sonra masaüstünde kullandığım bir takım düzenleme yazılımları vardı.Bunlar açılışta yavaşlamaya neden oluyordu.Bu nedenle bunları kaldırdım.Artık masaüstüm sadece kısayollardan oluşuyor.Birde Auslogics BoostSpeed 4 diye bir program yükledim.Çok güzel bir program.Bilgisayarınızı hızlandırmak için bir çok seçeneği var.Bunlardan da bazılarını yaptım.Fakat sonuç olarak bilgisayarım hala eski haline gelmedi.Ama hiç yoktan iyidir…Yaz Temizliği….

Geriye tek bir şey kaldı.Temayı eski haline getirmek.


3 yorum:

  1. güzel bir paylasim

    YanıtlaSil
  2. vallahi süper paylaşım elinize kolunuza sağlık

    YanıtlaSil
  3. format atmak basit bir yöntem olabilirdi.... ayrıca bugün recovery teknolojisi çok kolay... 7dk gibi bi sürede temiz pc... bunları anlat...

    YanıtlaSil